Tuesday, October 19, 2010

Drag/ryck assistans: Stretching med Vasiliev

A.M
Mobility & stretch
Snatch 12kg talcum powder: 13min (6,5min/6,5min)

P.M
Oa swing 12,20,24,28,32,36kg: 5/5 each
Oa swing 32kg: 4x 20/20reps

Clean 2x20kg: 5
Clean 2x28kg: 5
Clean 2x32kg: 3x 5reps

Bara baby-puder blir inte tillrÃĪckligt halt utan tyghandskar; tog tid att fÃĨ till mjÃķlksyran i greppet. Lyfte fÃķ ett RKC-klot; det var trevligt som variation, lite annorlunda pÃĨ ett bra vis. Tror att det vÃĪlvda handtaget spelar in. Leoko har ocksÃĨ ett lÃĪtt vÃĪlvt handtag vilket ÃĪr skÃķnt fÃķr handbasen.

Orkade inte 5x20/20 swingar med 32. Kastration! Impotens! Annars bÃķrjar jag dock gilla mina 32or ordentligt. En konstig grej dock, fÃķrsta gÃĨngen jag gjorde ett par cleans sÃĨ lossnade den ena logon. Den var gjord i Plastic padding och var bara att bÃĪnda ut med naglarna. NÃĪsta pass hÃĪnde detsamma med den andra logon men jag fick anvÃĪnda en kÃķkskniv fÃķr att fÃĨ ut den. Fast jag gillar inte web-adresser pÃĨ mina vikter, sÃĨ desto bÃĪttre. Men allvarligt, det ÃĪr lite Lunarstorm och Hamsterpaj med web-adresser pÃĨ sina tillhÃķrigheter. Vill du ha nÃĨgons web-adress pÃĨ dina skor eller ditt kÃķksbord?


Stretching med Vasiliev

Denis Vasiliev talar lite om vikten av stretching. Det ÃĪr nÃĨgot visst med svarta sockar och vara duktig pÃĨ att lyfta klot fÃķr Ãķvrigt.

0 comments:

Post a Comment