Wednesday, April 25, 2012

Dorinel Beznea, antrenorul formației Avântul Măneciu, atacă dur arbitrajul lui Bebe Zahiu la meciul cu CS Vispești Blejoi

Printre comentariile pe care le-am găsit astăzi se numără și unul al antrenorului formației Avântul Măneciu, Dorinel Beznea (foto). Cunoscându-l și respectându-l pe tehnicianul din Măneciu și apreciind că a semnat deschis mesajul său, am decis să-l public integral:

"Bună ziua. Din capul locului vreau să spun că nu mă interesează cine promovează și cine nu. Mă interesează ca munca mea și a copiilor mei să nu fie bătaia de joc a nimănui! Am crezut și sperat la un moment dat că arbitrajul prahovean a intrat pe un făgaș nou, bun și mă bucuram pentru asta. Din păcate, constat că atunci când este necesar ca totul să fie ok, din păcate spun, ajungem la aceiași veche manieră de arbitraj! Faptul că îți bați joc de o comună întreagă, reprezentativă în acest județ, de o echipă care reprezintă un "brand" în fotbalul prahovean, de un "nebun" ca mine fără de care tu - BEBE ZAHIU - nu ai exista, de munca, banii, timpul și pshicul unor copii care nu au greșit cu nimic decât că vor să joace fotbal, nu îți dă dureri de cap domnule BEBE?
Cum pot să mă mai duc eu în fața copiilor mei să le spun să joace când nu sunt în stare să le asigur un climat de corectitudine și fair-play? Am jucat și voi juca totdeauna numai să câștig pentru că așa sunt eu și copiii mei și nu permit nimănui, și mai ales unuia ca tine, care dacă te așezi lângă mine ești un zero, că împreună cu "minunatul" Călărașu (n.r. - probabil Beznea se referă la Calestru, asistent la partida de ieri), din ce am văzut eu în ultimul timp "excelent" atit la tușă, cât și la centru, puțini pot face așa ceva, deci, nu permit să îți bați joc de mine, de noi. Nu am dormit și am plâns ca un copil toată noaptea, că unul ca tine și-a bătut joc de munca noastră, de acești copi care, ieri, și-au dat suflarea pe teren pentru a demonstra că noi jucăm pentru noi și numai pentru noi, au murit acolo! CINSTE LOR și RUȘINE ȚIE ȘI ASISTENTULUI TĂU. Vă mulțumesc că mi-ați dat posiblitatea, aici, să scriu câtvea rânduri despre una din cele mai mari hoții trăite, a mai fost una în tur, coincidență..?, tot la Vispești, cu care nu am absolut nimic, le doresc multă baftă, deci spuneam tot la Vispești cu D-nul OPREA la timonă atunci și Valentin Dumitru la o tușă, încă o dată mulțumesc".
Acesta a fost mesjaul primit de la antrenorul formației Avântul Măneciu, Dorinel Beznea. Dincolo de subiectivitatea sa evidentă, este clar că lucrurile nu au fost tocmai curate, o întoarcere atât de spectaculoasă a rezultatului de la 2-0 la 2-3, la care mai adăugăm și eliminarea unui jucător al gazdelor, fiind ingredientelor unui show, care a părut bine orchestrat de Don Lică. Sau măcar desfășurat cu acordul său tacit...
Am decis publicarea acestui mesaj și pentru a se vedea că mai există oameni care încă mai au puterea să se lupte cu sistemul de tip mafiot impus de Don Lică, iar dacă oricare dintre personajele invocate în comentariullui Dorinel Beznea simt nevoia unor precizări știu cum să mă contacteze.

0 comments:

Post a Comment