Sunday, May 3, 2009

Alexandermetoden håller

All self-respecting kettlebell sites contain testimonies of achieved goals with the help of bells. So here is one letter from a friend that I helped with weight loss with the title Alexandermetoden håller, the Alexander method delivers:

Kanske något för din blogg: på ett par veckor gick jag ner tre kilo och nu efter två månader håller jag fortfarande min nya vikt, runt 88.
Sen fettoppen runt jul är det ännu mer, fem kilo minus.
Inget smör, inga bullar på jobbet, inget godis och riktigt mat istället för skräp när kvällshungern sätter in.
Din gamla boxsäck gör säkert sitt till också.
Fast ska jag vara riktigt ärlig mådde jag rätt bra med de extra kilona, det kändes bara som om något höll på att accelerera iväg med fysionomin.
Hur går det med mästerskapen?
/Thomas

0 comments:

Post a Comment