Monday, February 9, 2009

Coruna a jucat cu Dinamo

Grupa de juniori mici a clubuluiCoruna, antrenată de Roberto Opaţchi, s-a deplasat în ultimul week-end la Bucureşti, unde a dat piept cu formaţia similară a clubului Dinamo Bucureşti. Chiar dacă a fost învinsă la limită, cu scorul de 1-0, gruparea câmpineană şi-a atins obiectivul – o partidă amicală în compania unui adversar mult mai omogen. Despre partida de la Bucureşti, antrenorul Corunei, Roberto Opaţchi, a declarat săptămânalului câmpinean "Oglinda": „A fost un joc util tinerei noastre echipe, cu un adversar care se pregăteşte împreună de mult mai mult timp. Chiar şi în aceste condiţii, am jucat bine, ne-am creat ocazii de gol, pe care le-am ratat mult prea uşor... Am fost învinşi, dar eu sunt mulţumit de jocul propriu-zis al echipei noastre, joc care mă face să fiu optimist în privinţa viitorului fotbalistic al acestor copii”.

0 comments:

Post a Comment