Showing posts with label rack. Show all posts
Showing posts with label rack. Show all posts

Wednesday, February 9, 2011

Master of Sports Farrel om rack, vatten, byxlinning och bälte

Jag förstod inte alla poängerna i filmen på grund av språket. Att man ska stoppa in t-shirten innanför byxlinningen har jag blivit anmodad på en GS-tävling en gång. Då var det nog mest en prydlighetsfråga - fast sen upptäckte jag att byxor och bälte hölls på plats bättre vid utlåsning. Farrels blogg.